نتایج بازی های دوستانه دیشب

نتایج بازی های دوستانه دیشب




 

 


نتایج بازی های دوستانه دیشب


تاریخ : پنج شنبه ،
25 آبان 1391

سوئد در ديداري دوستانه با نتيجه چهار بر يک تيم پر ستاره انگليس را در هم کوبيد، اما جدال دو تيم مدعي هلند و آلمان گلي در پي نداشت.


به نقل از ايسنا،جهان فوتبال شب گذشته شاهد چندين ديدار دوستانه بود که در مهم‌ترين آنها دو تيم سرشناس آلمان و هلند در ورزشگاه آمستردام به تساوي بدون گل رضايت دادند.

در ديگر ديدار حساس سوئد در يک بازي پر گل با نتيجه‌ چهار بر دو انگليس را در هم کوبيد.

در اين ديدار که در سوئد برگزار شد بازيکنان سوئد ابتدا در دقيقه 20 توسط زلاتان ابراهيموويچ پيش افتادند. شاگردان روي هاجسون با دريافت اين گل به بازي رو به جلو روي آوردند و 15 دقيقه بعد توسط دني ولبک گل تساوي را به ثمر رساندند. سه دقيقه بعد کلگر گل دوم را براي سفيد پوشان به ثمر رساند تا ورزشگاه غرق در سکوت شود.

در ادامه دو تيم فرصت‌هايي را بر روي دروازه‌ها خلق کردند، گلي رد و بدل نشد و نيمه اول با همين نتيجه‌ به پايان رسيد. با شروع نيمه دوم بازيکنان سوئد با ارائه يک بازي رو به جلو و با درخشش ستاره خود ابراهيموويچ به بازي هجومي روي آوردند و در دقيقه 78 ابراهيموويچ گل دوم خود و تيمش را وارد دروازه‌ حريف کرد.

شش دقيقه بعد ابراهيموويچ، ستاره اول اين ديدار گل سوم تيمش را به ثمر رساند، اما اين پايان کار نبود و در وقت هاي تلف شده زلاتان گل چهارم را هم وارد دروازه‌ جوهارت کرد تا شب رويايي خود را تکميل کند.

ايتاليا که در ورزشگاه اينيو پارديني شهر پارما به مصاف تيم پر ستاره فرانسه رفت با نتيجه‌ دو بر يک متحمل شکست شد. در اين ديدار مهيج ابتدا آتزوري در دقيقه 35 توسط استفان شعراوي به گل رسيد، اما اين گل زياد دوام نياورد و تنها دو دقيقه بعد متيو والبونا، هافبک خروس‌ها گل تساوي را به ثمر رساند و نيمه اول با همين نتيجه‌ به پايان رسيد.

در نيمه دوم شاگردان دشان در دقيقه 67 گل پيروزي را توسط گومز به ثمر رساندند و بازي با همين نتيجه‌ به پايان رسيد.

اسپانيا قهرمان جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي و يورو 2012 شب راحتي را مقابل پاناما پشت سر گذاشت و با نتيجه‌ پنج بر يک اين تيم را در هم کوبيد.

گل‌هاي اسپانيا را در اين ديدار که در ورزشگاه رومل‌ فرناندز کشور پاناما برگزار شد پدرو رودريگرز (16 و 43) ، داويد ويا (30) ، سرخيو راموس (84) و سوساتا (84) به ثمر رساندند.

در ديگر ديدار حساس برزيل ميزبان جام جهاني 2014 با تساوي يک بر يک مقابل کلمبيا متوقف شد. در اين ديدار ابتدا کلمبيا در دقيقه 44 توسط خوان کوادرادو به گل رسيد و نيمه اول با همين نتيجه‌ به پايان رسيد.

در نيمه دوم نيمار در دقيقه 64 گل تساوي را براي سامبا به ثمر رساند و در نهايت بازي با همين نتيجه‌ به پايان رسيد.

** نتايج ديگر بازي‌ها

* تايلند 5 - بوتان صفر

* چين يک - نيوزلند يک

* مالزي يک - هنگ هنگ يک

* تانزانيا يک - کنيا يک

* گرجستان صفر - مصر صفر

* کويت يک - بحرين يک

* ارمنستان 4 - ليتواني 2

* روسيه 2 - آمريکا 2

* کنگو صفر - بورکينا فاسو يک

* رواندا 2 - نامبيا 2

* امارات 2 - استوني يک

* بلغارستان صفر - اوکراين يک

* چک 3 - اسلواکي صفر

* قبرس صفر - فنلاند 3

* مقدونيه 3 اسلوني 2

* الجزاير صفر - بوسني و هرزگوين يک

* عربستان صفر - آرژانتين صفر

* تونس يک - سوئيس 2

* ليختن اشتاين - صفر مالت يک

* آندورا صفر- ايسلند 2

* آفريقاي جنوبي صفر - زامبيا يک

* نيجر يک - سنگال يک

* شيلي يک - صربستان 3

* ترکيه يک - دانمارک يک

* روماني 2 - بلژيک يک

* مراکش صفر - توگو يک

* لوگزامبورک - يک اسکاتلند 2

* مجارستان صفر- نروژ 2

* گابون 2 - پرتغال 2

* اتريش صفر - ساحل عاج 3

* آلباني صفر - کامرون صفر

* ايرلند صفر- يونان يک

* لهستان يک - اروگوئه 3

* پاراگوئه سه - گواتمالا يک

* بوليوي يک - کاستاريکا يک

* ونزوئلا يک - نيجريه 3

* هندوراس صفر - پرو صفر


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل